sjuka människor!

Igår kväll när ja o älsklingen hade vart en på lgh visning så skulle han skjutsa ner mig på stan för att ja skulle träna.. då såg vi en kvinna som kom gående över e parkering ut på trottoaren mot bilen.. men vi tänkte hon stannar väl och går över vägen efter oss... men nej då!! Psykfallet kastade sig ut i väg o skrek STANNA!! o slog händerna i motorhuven.. sen var hon påväg åt mitt håll o ja trodde nästan hon skulle försöka ta sig in i bilen men sen fortsatte hon runt bakom oss och skrek åt nästa bil..

tur att älsklingen hann stanna.. men va är det för folk som går lösa??

helt sjukt!!!


sen var mitt pass fullt så jag fick gå hem. =( suck!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Haha, herregud, någon som rymt från ngt vårdhem kanske? =)

2009-02-03 @ 14:27:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits