S-so oo what?

hej!

nu sitter jag här igen .. 22:20 och lyssnar på våra underbara grannar!!!

Idag har jag vart framme i vårt nya Kc på jobbet.. ja måste säga att efter 2 dagar så är det inte så tokigt.. so far =P


Efter jobbet så gick jag ut och gick en sväng.. gick till affären och köpte ett leave in balsam som ja hade slut på.. 2 flugor på en smäll!! =)

sen när ja kom hem plockade jag lite och lagade mat.. ( ja vet kors i taket =P) hehe som sen blev sisådär enligt mina åsikter men fantastisk enligt fredriks.. kan bero på att han kom hem från träningen och var hungrig =)


Kollade på Top model o nu sitter jag vid datorn med min smoothie =)


F hörde av sig och frågade om ja o honey ville komma dit på lör men vi kunde tyvärr inte..tråkigt att vi inte kunde men å andra sidan så kommer Madde o Johan hit på thaikväll och det ska bli riktigt trevligt! =))=))



Något ja skulle ha hunnit med idag .. när ja hade all tid i världen.. Spelat supermario wii.. var för länge sen !! =(






Senare hörde emelie av sig... ska träffa henne o promenera imorgon efter linedancen.. man får ta de tillfällen som ges att ses =)
  helt fräck och har snott bilden rakt av från mli.s facebook.. ja tror det gåt bra =P cool bild iallafall..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits