party!

paaarty! jag är en hemlig gästbloggare ;)
jag kan avslöja att jag är en en het råttfärgad kvinna vars kärlek är riktad mot
en viss kille som är ljuvligare än hallonlakritsskallar
det är nästan så att det känns som champagnebubbel i själen här inuti
det liksom skrubblar och fnittrar i kroppsådrorna

åter till partybehållaren sofie:
ja; hon är en viss sorts drinkutgåvare
hon delar ut, och dom smakar utsökt
ja man kan säga att kvällen är som en gåva från min vän Solen
vi talar ibland om världens mening och vart allting är på väg
men nu lägger vi det åt sidan en minut

ps: hon klatchar sig själv på arslet ;)

vi säger inte vem......

puss och kram från en kärleksfull, godhjärtad, snäll, söt, sockrig, solig, ja alla goda ord ni kan ta i mun.
Ps: E

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits