leeee weekend!

oh yes! ja har haft en trevlig helg... ända felet med den är att den gått för fort.. men gör dom inte alltid det? =)

I fredags hämtade älsklingen mig efter jobbet för att vi skulle ner på stan och träna.. ja på danspasset( själv eftersom emelie bangade på hela kvällen men jag fick höra orsaken sen =) ) och fredrik tränade på gymmet.. efter detta gick vi till Bishops för afterwork.. med några jobbar kompisar till mig.. det var jättetrevligt!

I går var jag hos frissan!! skönt att få det gjort.. vi listade ut att jag vet precis vem hennes kille är och några som han känner.. hahah liten värld!

det ända som var tråkigt med det var att det tog halva dan ju.. ja var där 12 och kom hem efter halv 4..

Emelie hörde av sig och frågade om jag ville ha tjej kväll .. och som ni redan sett i tidigare inlägg tyckte jag att det var en bra idé =)
 Vi hade en jätte trevlig kväll!!! superduper najs.. ja tror vi lyssnade på Lady Gaga - Poker Face 100 ggr minst =P
mli är oxå ett fan!

Vi tog massor med kort.. heheh .. så here´s some smakprov!



  




 



 






snyggaste bilderna ute på krogen..



gaaalen kväll..

det roligaste i emelies lgh:

jag:
-vilken stor toarulle du har!!

Emelie:
- Ja! den have I steel from tonfiskparken

hahaha



Tack för en superkul kväll =)


Nu ska ja käka sen ska vi åka hem till mamma o pappa..

det vankas renskavsgryta.. inte illa =)

=)

Kommentarer:
Postat av: Amélie

vilka snyggingar ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits