Kriminell?

haha dagens roligaste händelser:

Madde och jag är på väg till Linedancen .. hon har hämtat upp mig och vi har åkt i ca 3 min när jag hör sirener bakom mig och skymtar blåljus i backspegeln.. Då trampar madde GASEN I BOTTEN!!!

jag ( väldigt  nervöst ):
- Va göör du???!!!!

tänker att herregud har människan fått för sig att smita från polisen?! och jag vill inte vara delaktig i det här..
lasse laglydig =P


Madde svarar att hon skyndar sig fram till busshållplatsen så att ambulansen kan köra förbi! hahaha
herregud! vi skratta så vi höll på dö!!! =D


Sen när vi skulle hem så finns det ett ställe i stan där det är 2 filer en ganska lång sträcka och mitt i sträckan är det rödlysen.. idag fick vi stanna mitt i för någon hade tryckt på övergångsknappen..
då kör det upp en bil brevid och tänker köra om när det blir grönt.. som man så många gånger gjort..

men jag var bara tvungen.. så ja sa till madde:
- Nej kolla han vill köra om.. var beredd o trampa gasen i botten när det blir grönt..!

och det gjorde hon.. o halt som det är så spinnade bilen en liten sekund innan den kastade sig framåt.. segis i den
andra bilen hade inte en chans!!! hahaha skall tilläggas att det var en av mitt jobbs bilar.. och gud knows att dom är fantastiskt segaccelererande.. hur tänkte han där???

hahaha well..

Madde in action ---->                                                                                                   


nu ska ja göra mina pliket: ta Hand om disken, vika o sortera tvätten och stryka min skjorta till imorgon!

so long!

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hhaha, jag skrattar fortfarande! =)

2009-02-18 @ 21:56:27
Postat av: Madeleine

Jag skulle nog passa som rallyförare! Kanske ska satsa på det istället? =)

2009-02-18 @ 22:01:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits