heeluuu

Hej! vad har ni gjort idag? =)

Själv har ja haft en segis dag.. vekligen.!! gårdagen gick så fort så den här har inte riktigt kunnat slå det hehe =)
Även om det har vart en bra dag.. har vart på Workshop som var riktigt bra och rolig!


Ja måste berätta att jag är stolt över mig själv..  japp elefanten på Aerobicspassen satte nästan allt på Steppasset igår kväll!
YEAH baby =P hahaha


stackars madde.. hahah hon gillade inte riktigt det där med step.. när ja kollade på henne så stod hon mest och såg lite förvirrad ut hehehe =P

Ikväll är det träningsfritt för min del.. fredrik skall träna och ja ska träffa emelie för en promenad! sen ska vi nog se på top model hos oss.. hon har stenålders tv =P hahahaha =)


På lördag är det alla hjärtans dag.. mysigt!  Vi ska nog inte göra något speciellt utan kanske ha picnic på vardagsrums golver ( min stolliga påhitt =D ) och gå på bio.. får se i vilken ordning det blir.. om man skulle ha gått ut och käkat så skulle man nog ha behövt bokat bord redan..

sen vill ja äta choklad hjärtan oxå.. snacka om sucker för olika påhittade högtider.. oj va dom tjänar pengar på mig..
allt från kräfthattar till choklad hjärtan! <3 ska det va så ska det va!

Vi hade tänkt åka till Sthlm men det blev inte så för det skall vi antagligen göra snart ändå ; )




Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Jaha!!!! Här blir ni hembjudna till byn på alla hjärtans dagsfirande.Och vad händer sms med texten. Ha ha .......



lite svårt med begripen va???????????????





kram mamma mu

2009-02-10 @ 22:35:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits