happy weekend!

tudeluluu!  vilken toppenhelg ja har haft!  i fredags var vi ju kjula och det var trevligt =) sen var det ju alla hjärtans dag i lördags och det  var suuupermysigt! världsbäst att hämta hem mat o kolla på film o mysas =)=)=)  ja är ett större fan av att hämta hem än att gå på resturang.!!!



Bubbeli! världens godaste.. sånt här som är farligt =) hehe

 
kinamat!! wii! jag åt Oxfilé de Ming palace.. världens goodaste =) 
..o Picnic på golvet!



 pusskalas på hjärtans dag





hehe fredrik har hittat en kudde i form av min mjukisbyxrumpa hehe

  goodis o smaskigheter =P

  hahah snyggon!

  ; ) ; )

Vi hyrde 2 filmer.. Brudens bäste man och Get smart.. den första var mitt val och den andra fredriks.. haha faktiskt så skulle vi se nåt romantiskt på AHD =)  
den var bra faktist.. sen kollade vi på den andra filmen.. ungefär 20-30 min in i filmen somnade jag i fredriks knä.. haha dödstrött kl 22.00 på kvällen! ja sov  med huvet i hans knä i 2 timmar typ hehe.. sen vaknade jag till vid 00.00 och piggnade till hehe =)

Den första filmen Brudens bäste man var det någon som hade gjort en stoor repa i.. hur lyckas folk? så vi missade hela slutet.. =/

 men annars så hoppas ja att ni hade en precis lika härlig alla hjärtans dag som jag <3<3<3




I söndags så tänkte ja sova länge eftersom ja hade gått upp tidigt i lördags.. men runt halv 12- 12 så var det en buse som väckte mig och sa att han skulle laga scones åt mig.. ja vet jag är världens bortskämdaste =P


sen så vi mest i soffan o slöade innan fredrik städade vårt  badrum och sedan försvann iväg på en fika med sina vänner.. ja som slöade medans han städade dammsög, torkade golv och bytte sängkläder när han gått =)

När klockan närmade sig halv 5 så åkte ja för att lämna filmen och sa i förbifarten att den ena inte funkade helt så då fick ja ett kort att ja fick hyra en film gratis en v från då =)  bra jobbat!!! det tycker ja är ett bra bemötande av kund!


Sen åkte jag och mötte upp fredrik och så gick vi o såg när GUIF utklassade Lindesberg!

Det var kul att kolla. Kul när det går bra för dom!!


Efter detta så åkte vi tillbaka och hyrde en till film för vårt kort heheh.. vi hyrde  Arn - Riket vid vägens slut eller vad den hette.. den andra filmen alltså! Den var jättebra!

o nu så är det vecka igen.. suck.. were did the weekend go??

=)









Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits