Happy Valentine!




Alla hjärtans dag.. =) =)=)  myysigt!

Ja var först en hurtbulle och var upp o tränade skivstång med madde kl 10:15..

Kom hem lagom mör i kroppen =P och fick nybakta scones.. heheh nice älsklingen!


Sen duchade ja o fixade mig och fredrik åkte iväg en snabbis för att sen komma hem med blommor till mig.. åh äsch då du hade inte behövt =D hihihi

Efter detta var vi på Bio o såg Australia...!!!! skiiiitbra film! Vi både tyckte den var jättebra.. o fredrik tyckte landskapet och historien och allt ver häftigt.. bra det eftersom vi ska åka dit. ja tror det ökade på lusten lite faktiskt..
Vi gick på den tidiga bion för vi orkade inte gå på nån som börjar 21:00 och slutar 00:00..

När vi kom hem bytte vi paket.. =) hade tänkt vääldigt lika =)


OM en stund så ska vi åka iväg och handla hämtmat och hyra film.. sen har vi choklad hjärtan,gelehjärtan och Asti till efterrätt hehehe..


kommer nog bli en supermysig kväll!


alla hjärtans dag,, det borde vi ha oftare =)


puss


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

HAHA, det var en söt bild tyckte jag! =) Du, jag kom på att jag inte alls kan träna på tisdag, vi ska ju skjutsa upp m&p till arlanda! Hoppas ni hade en bra kväll! kram

2009-02-14 @ 23:59:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits