Fylle taxi

Japp.. idag är jag fylletaxi åt honey bunny.. o antagligen någon till =P

Dom har kill middag.. ja skulle ha kanske ha träffat E but she had other planes.. så home alone =)
Det här var min lördagskväll
 hahahah


When its good, then its good, its soo good til it goes bad

sen mår ja som jag förtjänar idag oxå.. ja har fortfarande ont i huvet och kl är hlav 12 på natten.. hehe

usch!!

pics från den roliga tjejförfesten i går:
















vi sjöng singstar, spelade guitar Hero och med andra ord =)

Idag har det manifestation mot våldet vid obelisk-rondellen..
ja höll på att frysa rumpan av mig men ja gick dit för att visa att jag bryr mig.. var ganska mycket folk där..





På eftermiddagen åkte vi ut till kjula för att kolla på bilf*n... hehe .. Vi fick verkligen en helservice därute..!! Pappa fixade brumbrum ljudet (avgasröret), gnislande fläktremmen och gnislande dörren =) sedan fyllde han på olja och vatten och glykol.. THANK YOU! världens bästa fixar lasse som lollo skrev =) fixar pappa kanske ja ska skriva!


Vi passade på att säga hej till pållarna.. Valle har blivit stoor pojke nu!










Thats alles! =) ska försöka hålla mig vaken nu tills auu ringer.. kan bli jobbigt = P

gonatt


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hhaha, det måste vara längesen, eftersom minnet inte räcker till =) kram vi ses ikväll!

2009-03-01 @ 17:04:31
Postat av: Anonym

VILKA FINA BILDER PÅ HÄSTARNA DU LAGGT UT SOFI



pUSS PÅ DIG FRÅN VALLE OCH MAMMA MU

2009-03-01 @ 21:33:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits