Frappino

men hallå jag skulle ju inte ha en sån här ju.. ja skulle ju ha en annan sak..

tankarna som gick i mitt huvud efter att jag på Espresso house fått min Frappino, ja skulle fika med freggan och hade siktet inställt på en sak jag provat tidigare.

Så här var det:

Jag slutade halv 4 idag.. tog lite flex och friskvårdstimme för att gå ner på stan och sedan träna medel kl 16.00 på friskis.. vilken friskus va =P

Sedan skulle jag träffa freggan för en fika och lite skitsnack =) och ja beställde det ja trodde jag hade druckit sist.. alltså en sorts kall latte med isbitar i ( ja var varm efter träningen) men såg istället på när killen hällde i nån form av mjukglass i min is..??!! what..!

typiskt ja hade beställt fel.. kollade på listan igen sen när ja vänta på mitt sällskap.. ja tror det ja skulle ha hette Islatte.. smart fröken blondin SMART =P



Fikade en stund.. trevligt =) sedan var ja tvungen att gå.. ja skulle shoppa ett lite nyttigare alternativ till ostbågarna och chipsen imorgon på tjejförfesten .. Grönsaker!!!   kände att jag ville lyxa till det lite för min älskling oxå så jag köpte hallon och blåbär och banan som jag skivade och la i skålar.. till Pancakesen som min älskling skulle få när han kom hem från sin träning!

Jag blev precis klar med sista pannkakan när han kom hem typ!  Dom blev riktigt lyckade och goda och mättande med fyllningen..  *STOLT* typ det enda jag kan laga bättre än älskligen.. haha han säger det är bäst du gör det gumman.. hihi *myser*


nu tror ja att jag ska mixa dom sista bären med lite annat smått och gott till en kvälls smoothie för mig och min auubjörn!


sov gott på er.. imorgon är det FRIDAY I`M IN LOVE <3<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits