....

hej!

torsdag.. =// bläh! hahaha .. idag har ja jobbat o jobbat.. vart lite nere och jobbat! hehe

Någonstans på eftermiddagen fick ja mail av madde.. stod ungefär såhär:
Känner du för att träna idag vekligen? ja känner mig lite hängig!

och hon bangade! tråkigt..


ja såg den där idioten igen som skulle prata med mig sist ja var på ett sånt pass .. han höll sig borta från mig.. tur för honom.. annars skulle männskan fått veta att han levde.. usch .. han var obehaglig!

Efter halva passet längtade jag efter att det skulle vara över.. började drulla med fötterna för ja var så trött.. nämde jag att det var bräda? som step fast men nya steg för varje låt!


Jag hämtade ut en grej till Ullas present oxå efter träningen.. hon fyller på lördag och vi skall till tälje o fira med familjen.. ja skulle vilja visa er och berätta presenten och vad vi ska göra på lörd.. men ja kan inte för hon har min blogg.. o vem vet ?! hon kanske läser =D


idag när jag var på the toilet så gick larmet.. shit!  ja trodde det var jag som kommit åt knappen.. vi har alltså larmarmband på oss hela tiden.. så kom securitas och polisen och stormade haha,,
ups! ja var säker på att ja på nåt obegripligt sätt hade kommit åt knappen men när dom kolla upp det så var det mina jobbarkompis.. hehe .. ja tror hon tryckte med flit för att se lite heta poliser =P hehe skojja =)


F ville inte fika med mig idag.. kunde inte.. bestämde annan dag!..  haha aaaannannn dag som mamma sa att ja sa när ja var liten =)


tomorrow fredag!! lunch att tonfiskparken och sluta tidigare för att åka till tälje.. med vår rally bil.. * mummel gruff mummel*


well.. nu ligger fredrik i sängen .. ja borde gå o duscha och sedan måla naglarna.. efter detta skall jag lägga mig och läsa restidningen som ja köpte idag.. aftonbladets restidning!


kan bli dålig uppdatering i helgen dååråå!


ha en super en hörni!

pussss

 p.s ... sökte på träna för en bild till bloggen o fick upp denna.. ÅH MY GOD! hahahaha =)))


Kommentarer:
Postat av: sara

hej!

Jo fika vore trevligt=) men nästa lördag kan jag inte. jobbar hela dan då!=/ men vi hittar kanske en annan dag som passar=) kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits