Volleyn igår

Vi var så jäkla bra!! det var skitkul! En mycket bra träning.. man känner verkligen att man utveckla så himla mycket på varje träning!!!

Ja hade koll på Serven o sedan försvann det men igår satt det där igen.. som en smäck! =D

woohoo.. fifan vad jag är bra!!!... kände jag igår hehehe ödmjukt o bra.


Enda tråkiga var att en tjej sprang in med huvet i mitt öra när vi värmde upp med handfotboll.. mina örhängen kravdes in i huden och det började rinna blod.. men lite spill får man räkna med.. har idag ett vackert plåster på örat.. ingen som frågat än men jag har berätta för m.. hehe


Det var kul oxå att S ko lite tidigare till sin träning med damerna (som spelar direkt efter oss) och joinade in så att vi hade 2 hela lag som kunde spela mot varandra!!!! =D




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits