modellfotograferna..

haha aa.. ja o alla andra i stan .. =P var o fotograferade mig hos modellfotograferna igår.. jag emmi och linda!!  vi hade kul =D

Dock.. vi skulle bli hämtade i en limo.. PINSAMT!

och den "proffesionella" makeup artisten som sminkade mig var säääämst!!!! shit ja var så missnöjd.. emmis var oxå dålig.. lindas var bra =)

Men det är ju så.. man ska inte lita på en mager kock.. hon som sminkade mig såg för j*vlig ut själv.. sminkmässigt alltså.. hehe  .. jag fick sminka hälften själv... tp kan jag låna lite sånt här o lite sånt här hahaha


resultat:


 
 

 

 

 

 

Rolig grej! =)



Kommentarer:
Postat av: mirja

vilka fina bilder!!

2009-12-21 @ 15:06:26
Postat av: Em

Tjaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vad snygg du är!!

Kan du mejla över mina bilder? Puss

2009-12-21 @ 16:30:58
Postat av: MADDE

fina bilder! var det roligt att vara modell för en dag? =)kram

2009-12-21 @ 18:22:46
Postat av: mamma

Hej! Vilken snygg dotter jag har Wov vad du blir bra på bild.Svårt att jämnföra sig du vet.Kram från mamma

2009-12-22 @ 22:08:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits