Johan Falk.. igen =)

Emmi you know ; ) hehehe


Har sett den sista johan falk filmen  =(((( fast i fel ordning dock..vi såg 6:an först o sen 5:an nu för att fredrik hade hört att 5:an inte var bra.. men jag ville ändå se alla... 5:an var dåligt tyvärr..

fan jag kommer sakna mina o fredriks söndagar med johan falk.. har lixom vant mig vid att vi 3 tillbringar söndagskvällarna ihop hahahahaha 

längtar ju...



har läst på lite trådar på nätet att det skall komma 3 till iaf.. några olika skrev att det skulle komma 3 till.. varav en av dom skrev : är kusin med joel. dom spånar på 3 till, till våren.

är det sant är det ju ganska säkert tips.. är det inte sant så är det ju tråkigt.. =/



lets just hope so =))

  ; )


Kommentarer:
Postat av: Em

Hahahhaa Iknow! Var det en helt slumpmässigt vald bild det där eller? :P

2009-12-07 @ 14:39:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits