jag är trött

ja är trött..


har haft en superhelg med julfest i fre, party i sthlm med Linda i lördags, kollat på razmus i kyrkan på lucia i söndags..

fredriks mamma har vart här o vi har vart i fikat i kjula..


idag har jag åkt direkt från jobbet till Emmis körskola för att gå en 3 timmar lång handledar kurs.. bokat hotell i thai..

ja känner mig helt slut nu..

but . the show most go on


så ja får se när ja hinner skriva mer utförligt..

imorgon ska ja hem o tvätta o laga pannkisar medans fredriks är hos mor oa far o fixar bil.. kl 19 skall ja dock infinna mig i sporthallen för handboll.. =)

såå skönt att torsdagens volley är inställd.. för sen fre är vi bortbjudna på middag till MoJ.. lördag bodaborg söndag modelfotografering ( och kolla på film med mina tjejer).. måndag träffa emelie, tisdag volley onsdag lilla julafton i tälje,torsdag jul, fre middag hos L.s päron o utgång? ...

=SSSSS

inte undra på att man är sliten..


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Oj, det var verkligen fullspäckat schema! =) Förstår att du är trött! Ni är välkomna på fredag iaf, ni kan väl komma framåt 18-18,30 om det passar? kram!

2009-12-15 @ 23:46:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits