Yeah baby yeah!!!!

Ikväll är det skivstång !!! wohoo! jag har längtat efter skivstången känner jag nu.. speciellt som jag inte ska gå ensam! Linda ska hänga på ikväll o visa vad hon går för.. ; P

hon brukar gå på skivstång hemma i the BIG city  =D  Vi får se .. ja tror tjejen e stark! Riktigt stark!  Hon skulle nog ge mig en match lätt!! hehe

ja har inte tränat skivstång på flera veckor så det ska bli riktigt intressant.. det är samma ledare som på det passet jag brukade gå på i våras så jag gissar att hon kör samma pass ikväll!! Får se om man tar samma som vanligt,, har ju trots allt gymmat lite under sommaren.. minst 1 ggr/ v  men ibland 2-3 till o med!


Ikväll så ska jag inviga mitt nya vita träningslinne från casall som jag köpte igår och mina nya fina vita Reebok träningsskor!  Jej!  ;D


see ya!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits