Tips!


Har satt mig vid datorn med en blåbärs smoothie.. va lyxigt det kändes att hämta en påse blåbär i frysen och ända känna att man har massor med blåbär kvar!! =))

Jag gillar min smoothie med banan, frysta jordgubbar och frysta blåbär!

Men jag vet att min älskling vill att det skall vara lite sötare så när jag hade hällt upp min smoothie så la jag i en sked honung och körde den några varv till.. honey fick sedan smaka på båda och tyckte att hans var överlägset bäst hahaha


Så tips... inget socker! bättre med honung =))


Nu måste jag göra mig iordning.. vi skall åka tidigt imorgon bitti så vi kommer fram skapligt..


en dag med X-antal timmer i bil, lunch på nåt snabbställe som max.. antagligen max i sundsvall lr nåt sänt =), mcdonaldsfrukost när vi har kommit en bit på väg och en middag som väntar på oss på slutdestinationen.. har jag att se fram emot imorgon =)


Godnatt på er! vi hörs när jag kommer hem igen =))

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits