smak

idag har ja o linda vart på smak igen! världens bästa café! =D

sen har vi vart hos mormor o fikat =)))

sen ätit pizza med danne o linda och gått ner till harrys för pop quiz.. men dom mupparna kom aldrig igång.. o när man frågade en sa hon ja det är ikväll,, när klockan var 20 min över när det skulle ha börjat prick frågade jag en kille.. han svarade att dom hoppas att det är ikväll?" bra verkligen grattis!


har sagt det förut o säger det igen.. jag gillar inte Harrys.. så nu lär vi inte gå dit igen!


ni ska vi  sova.!  =))


imorgon stockholm till Linda... o picnic ska bli mysigt!


jag är sämst på att uppdatera på semestern! =) sorry ja hoppas ni har överseende =D

GODNATT!!!





Kommentarer:
Postat av: E

vad kul det ska bli imorrn!!!!!!!!!!!!

2009-08-14 @ 18:31:01
Postat av: sara

Vad sägs om en fika snart? på smak?;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits