oh happy day =)

Idag har jag haft en toppendag!


Ja hörde hur fredrik gick upp en stund tidigare än jag hade tänkt mig och somnade sedan om.. men så hörde jag hur ett rostbröd hoppade upp ur rosten i köket nån timme senare.. 

- älskling! ropade jag
- Ja.. svarade han
- Äter du frukost utan mig??

*tystnad*

-Älskling, ÄTER DU FRUKOST UTAN MIG!?

* han brer mackorna i köket*

2 sekunder senare ser jag honom i dörröppningen:
- Vänta du bara! Ångrar du dig nu?? att du anklagade mig?  =)

Där står min prins i dörröppningen med 2 rostade mackor med smör och kaviar, ett glas juice och en mugg kaffe på en bricka!!

Jag skulle bara busa lite med honom o visa att jag var vaken o så hade han gjort frukost på sängen till mig!

han kollade förebrående på mig i nån sekund.. sedan log han och gick o hämtade gårdagens aftonbladet som vi hade köpt.  och kom sedan in med sina egna mackor o sitt kaffe och gjorde mig sällskap genom att sno åt sig sportdelen! =)

MYSIGT =D världens bästa uppvaknande!


Efter detta gick vi upp o tog på oss träningskläder.. åkte ner till Friskis och gymmade.  vi tränade axlar o bröst och jag gjorde 2 benövnningar oxå!

kändes skönt att få träna lite då den enda träningen jag fått på en vecka var fjällbestigningen!


Efter det gick jag o honeybunny ner på stan för att uträtta lite ärenden,,  o så gick vi till Café smak!

ÅH!!! I´m in love!!  första gången jag besöker det cafét.. men jag kände direkt när jag gick in dit att det kommer bli mitt nya favvofik!!  Mysigt ställe, Stora fönster som dom öppnar så man kan sitta "både ute och inne", tidningar att låna, stora bakverk!!!  Har bestämt med Linda att vi ska dit på söndag! =D


Sedan åkte vi o handlade.. o fredrik lagade mat till mig! kyckling cashewnötter!! godare än man kan beställa tillomed =D

nu har han åkt iväg med danne för o spela minigolf o sedan skall dom nog ta en AW öl! ja har lovat att skjutsa =)


skönt med lite alonetime oxå =)))


Kommentarer:
Postat av: Madde

Lyxigt med frukost på sängen! =)

2009-08-12 @ 14:45:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits