Ja e kääär!

Ja är så kär i den här pälsjackan från hm!!!

Jag såg den hos
Englas showroom och var tvungen att kolla upp den direkt på H&M.


ja har visat den för några o dom flesta blir rätt chokade när dom ser den i stil med:
- Eh va? *ser förrvirrade ut* tycker du att den är fin?

hahahahaha

Men sen har jag även hört:
- jag tror den skulle vara skitsnygg på dig! det är din stil! =)

TACK FÖR DET =D


så fredrik var ju "skyldig" mig 2 bikinisar sen vi gjorde en deal på Tildas födelsedag,, nu ska han istället få sponsra mig när det gäller den här!


åh härligt! Tyvärr kommer den inte förren v.36. i början av september.. men  det är ju knappast så att ja kommer behöva använda den innan dess ; )


Ska krypa ner i säng nu.. imorgon är det lager 157 o Vingåker som gäller med Danne o Linda =)


Sov så gott! <3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits