Feeling hot hot HOT! ;P

hahaha !


Idag är min kropp helt messed up! iallfall underdelen av den.. mina ben o romp gör så oont! Det är knappt så jag kan gå upp för trappor.. än mindre resa mig haha

Om vi säger så här foltbollstjejen som jag var med igår på träningspasset har nog inte ont i nederdelen av kroppen.. hon skulle spöa mig där dag o natt =D
Dock så måste jag ju få berätta att jag är lite bra oxå  ; ) jag spöade henne på överkropp! Armar,bröst,Axlar, mage..!!

YES!  ; P

Om du läser Linda: Det var superkul o träna med dig.. det gör vi om i höst när passen börjar gå regelbundet! =D

Har faktiskt ingen träningsverk i överkroppen så när fredrik o jag skulle gå o gymma idag så fick det bli armar..

bra val sofie.. då kan du ha ont i hela kroppen imorgon! Smartfot!!  ; )




Imorgon åker jag o f nämligen upp till jämtland!  =D åh jag har längtat..!! det är 3:dje året vi är tillsammans nu och 3:dje gången vi åker upp.. jag trivs så bra däruppe!

något som verkligen etsat sig fast på näthinnan är det här:

Det är skymning ute.. solen kastar sina sista värmande färgglada solstrålar över landskapet för den här dagen..  det är ljummet ute och man hör syrsor och myggor surra.. Om man går en liten bit .. bort bakom huset..
där finns fjällen.. man ser dom på långt håll.. dom blir mer och mer till svarta siluetter när solen går ner!


Ja hoppas jag kunde förmedla lite grann vad som jag längtar efter.. vad som kommer vara min "vardag" i ett par dagar nu! =)

här nere har i bilden förresten! hittade den från förra året =)

som ni förstår så kommer jag inte kunna blogga.. det finns ingen som hellst internetuppkoppling och jag har nada täckning på min mobil..  Det perfekta sättet att starta sin semester på.. bara försvinna undan ett par dagar där ingen kan nå en.. dricka nåt glas vin.. spela spel och åka på utflyckter i den fantastiska naturen i norra sverige..!

Jag skulle lätt kunna köpa mig en sommarstuga där.. fredrik.. not so pepp på det =D hehe

Men jag får ju iallafall åka upp o vara där en gång om året så det är dumt o klaga =)





alla bilder är från förra årets besök! =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits