dagens outfit..


Den består idag utav träningskläder som jag hoppade i imorse.. innan frukost .. som jag tränade i efter frukost och sedan cyklade ut till kjula i..


och som jag fortfarande sitter i fast klockan är halv 11 på kvällen! =))

hehe


o ont i foten har jag oxå.. måste ha fått mig en liten knäck när vi  gick ner från ansätten.. sen var det kanske inte så smart o träna ben igår och cykla 1 mil idag.. speciellt inte som cykel h-vetet ; P inte hade så mycket luft alls i bakhjulet och jag hade motvind hela vägen!


Ikväll ska jag prova "silver bollen" det är en inpackning som jag har köpt hos min frisör.. den ska ta bort de gula i mitt hår så att det går mer mot vitt! det gillar vi.. hoppas på att den är bra .. you never know..! =))

o ett litet infliknande som jag just kom på: Om det nu skulle vara så att någon inte gillar det jag skriver eller har någon invändning mot hur jag är så kan ni sluta läsa.. det är ingen som tvingar er.. till er andra hoppas att ni gillar den  =D
Det var en person som sa till mig idag att folk fasar över vad jag skriver.. dock är den här personen medelålders och faktiskt bara ute efter att såra mig så mycket så möjligt..Jag tycker bara det är tragist! Skaffa dig ett liv människa o sluta var så ELAK!


Well carry on =)


Det är så mysigt när vi har semester!!  fredrik är vaken o sitter o kollar på tv.. han brukar ligga i sängen så här dags annars =P


ja funderar på att duscha o göra den där inpackningen men oxå en ansiktsmask o sedan smörja in mig med den där bodylotionen som gör en lite brun  =)  därefter kanske kolla på ett sex and the city avsnitt.. har bara den sista säsongen kvar på boxen nu!!!


sov gott! =))

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits