busy! =)

Sry ja e sämst på att uppdatera igen!!

Kräftskivan var mycket trevlig och vi hade superkul i Kjula!!!! =)) det blev jättefint med dekorationerna o allt.. o våra vänner verkade ha jättetrevligt!  Imorgon ska jag försöka få upp bilderna vi tog =D


Idag har jag vart en busy women.. jag vaknade runt halv 11-11 snåret.. gjorde mig iordning o käkade frukost..

träffade Tilda vid 12 på stan.. träffade Emmi vid 14 vi gick en sväng på stan o fortsatte hem till mig där vi kollade på mina o honeys resefilmer =D

vi kl 20 träffade jag madde tills en 22 nånting..!

En mycket trevlig dag med er!!!! 

 
Madeleine Hermansson  Mathilda Wassberg

Kommentarer:
Postat av: E

Älskar den bilden på oss!

Vad kul vi hade.

Okej om jag snor den? :P

Hoppas ni får en jättebra resa gumman,

och tack för senast

<3

2009-08-20 @ 13:04:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits