bloody sunday!

hehe skoja bara =)

Idag har jag o honey och Linda o Danne vart först på lager 157 o Vingåker..!

Riktigt trevligt trots att galningarna drog upp oss kl 09.00 imorse.. Uuuhh! Ja hade gärna sovit till minst 10 =))
Men kl 0900 är väl rena rama mitt på dagen för min vän Linda som går upp tidigt varje morgon ( Galenpanna  ; P )
Idag var hon dock lite trötter oxå eftersom hon hade jobbat riktigt sent igår! skönt att inte vara ensam haha'

Dock skickade hon ett sms till mig 5 min efter att ja gått upp där det stog God morgon ditt murmeldjur =D hahaha


På lager 157 så hittade jag 2 linnen o en snygg kjol!


vidare på vingåker hittade jag nya träningsskor, 2 träningstoppar en tröja osv..

BRA DAG!!!!


Efter detta tog vi den obligatoriska korven med bröd.. det blev 3 för mig idag och 4 för fredrik.. i 2 omgångar dock =) Det är den mest fantastiska korv jag vet!! nästan värt att åka bara för den hahaha


När vi kom hem bjöd vi in DoL på blåbärspajen som jag bakade igår =D den var god.. ja ska visa bilder imorgon för nu ropar på mig auu!!!!! kom hit nu!!!! auuu!!! vi ska äta!  MATEN ÄR KLAAAR!

hahaha han har gjort rostade rotfrukter och köttfärsbiffar med brunsås till mig ; D smaskens!!


o så ska vi se P.S I love u..  Historian bakom.. jag hade fått den rekomenderad av min jobbar kompisar.. typ samma kväl säger fredrik att han har en film som vi ska hyra nästa gång det är hans tur som han har hört är bra!.. o då frågar jag om det P.S I love u..?

- nej säger han först och jag rabblar en till.. då sa han :
- vänta vad var den första du sa? Ja den är det!

hahaha stackarn! han hade hittat "värsta filmen" som han skulle vara gullig och välja till mig o så hade jag fått den rekomendera samma dag..

hehehe


see ya!

=))








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits