vaccinationsKÄRRING!!!

fifan.. nu har jag efter tusen om och men äntligen fått en vaccinations tid.. hur jäkla svårt skall det vara..????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Först försökte jag göra en anmäla via hemsidan som man skulle sen gick det inte och efter 10:e försöket på 2 dagar ringde jag och tanten skulle hjälpa mig att fylla i.. vilket hon oxå gjorde.. men jag visste att kärringen skulle skriva fel mailadress.. ja e så irriterad!!! o även fast jag upprepade den så hade jag på känn att hon skulle skriva fel.. fan gamla människor ska hålla sig ifrån datorer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iallfall mailade jag och frågade igen efter ca en v eftersom jag undrade vart våra koder vi skulle få till min mail var.. fick ett surt mail tillbaka att ja minsann inte hade sagt att det var bråttom.. EH?

sendan i förra v mailade jag igen o skrev är ni säkra på att allt ät rätt osv. fick tillbaka att oj hon hade skrivit in fel adress o att det var mitt fel?! jo tjena knäppgök!!!!!

o iallfall så hade hon bokat in oss på en tid igår kl 15,00 utan att vi visste om detta. ja hoppas in att dom tänker ta betalt för det.. fredrik kollade sin mail igårkväll och upptäckte detta!


morrrr arghhh aaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!

iallfall.. vi ska dit nästa tors... take cover!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

VAD menar lilla du att gamla kärringar ska hålla sig borta från datorer...Har jag inte lärt dig som barn att man ska vara liiiite ödmjuk Kram ses på fred

2009-04-08 @ 22:09:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits