Upp som en sol och ner som en pannkaka

usch! så himla tråkigt.. vi var med o budade på en lgh.. det var ok men sen bara drog den iväg idag.. f.n 730!!! för en 2 :a på 67 m3... hm.. vart är priserna på väg? 

vi får leta renoveringsobjekt..  ja har faktiskt inte lust att lägga 750 tusen på en 2.a,,, too much!

Men samtidigt vore det skönt att hitta en bostadsrätt =)


Igår var det Volley! FunnyBunny!  Det gick faktiskt ganska bra för Emmi och mig.. o ja är så supernöjd för ja kan typ inte serva genom att kansta upp bollen o smälla till.. men igår fick jag över TRETTON! bollar.. !!!! så himla kul! ja kände mig jätteduktigt faktiskt!



O nu är det bara en träning kvar till det är beachvolley! nice.. barfota utan strumpor och skor.. trallaalllaalllaaaa...



sist: HEjja GUIF!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Det är tråkigt när de går upp så mycket! jAg fösrtår precis hur det känns! Men det är bara att fortsätta att leta och vara aktiva! =) Plötsligt händer det! =) kramis

2009-04-29 @ 11:13:13
Postat av: Volleystjärnan

"Ganska" bra??

Vad är det jag läser? Damn, we rule ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits