så jäkla roligt!

hahah igår skickade jag en bild på min lugg till emmi och skrev Guess what? hahha ..

gissa vad jag fick tillbaka?


En bild på Emmi med lugg och texten guess what hahahahahahahhahahahahaha =)


så jäkla roligt!

=P

här är lite härliga Rhodos bilder på oss. =) min första solsemester.. haha ja kommer ihåg att jag inte hade flyttat hemifrån än och kunde inte riktigt njuta.. lr hur va mi? hahahah

Asgarv på stranden                                                                        Drinkar på drinkstället! gubben som hade det var jättesnäll!

 
Härligaste bilden på mig                                                                Jag kan rekomendera Rhodos.. Trevlig ö!


Mi fyller 20 och servitörerna sjunger för henne hahaha           O då måste det ju drickas drinkar =P


hahahaha jag garvar jämt när jag ser den här bilden hahaha o ja kunde inte hålla mig nu heller fast det är så länge sen. Mi skulle göra en snygg pose i vattnet o ja skulle ta kort.. men så kom det en våg o hon ser ut som om hon försöker flyta på magen hahahahaha


min beskärda del av dans på bardisken =P                        Medelhavet!!



åh typiskt.. nu sitter jag och drömmer mig bort igen.. tänk den som fick jobba med att resa.. jag skulle vara världens lyckligaste! =) Men hey! solen skiner idag..!!

=D

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Mysigt!

Längtar efter min och killens resa till Rimini när jag ser dessa bilder :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits