överaskingar och hårbollar

=)

I fredags kom johan över.. KUL! =) länge sen man såg kusinvitamin..

vi käkade pizza o kollade på talang .. som jag måste säga att jag tycker sådär om!


  Ja lyxade lite med matiniglaset hahah skulle ta det lungt för morgondagen  =)


I lördags vaknade vi någorlunda tidigt för älsklingen fyllde TJUGOFEM!! hurra hurra hurra! =D

Vi serverade frukost på sängen.. heheh en light version .. han ville bara ha yougurt och kaffe på sängen o macka sen.
och så fick han sina paket av mig  ett par inomhusjumpadojjor och en väska!  Han blev jätteglad =D

Efter detta så satte jag på honom en ögonbindel hehehehehe o vallade ut honom till bilen.. sen skulle vi åka lååångt! Till Norrtälje där  hans släkt väntade på oss. Vi hade kokat ihop ett kalas hans mamma o jag.


 hahahhaa  sötnosen! =)


Vi hade ett super kalas! fredrik var sååå glad.. o jag glömde bort o ta kort.. typiskt!!!

på söndagen hälsade vi på Ullas nya familje medlem!! såååååå sööööt!


Tänk att lilla valpen rix redan kan så många trix! hahah läste jag när jag var liten.. hahah fast ja sa visst fel.. valpen rix kan så många rix hahahaha!

=)





Kommentarer:
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh vilken liten hundvalpssötnos!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits