mår som pesten =(

uuuussch!

ja mår dåligt! Är hemma från jobbet idag,, typiskt..


Men jag var optimistisk in i det sista.. packade träningsväskan igårkväll och ställde den innaför dörren för volleyboll ikväll.. Men jag vaknade första gången efter att ja sovit en timme kl 1.. sen halv 2, sen 3-halv 4 och där nånstans låg jag o vred mig i en timme.. sen gick jag kl 5 upp o klädde på mig mysisar och tittade på tv i vardagsrummet.. till stor del för att fredrik skulle få sova lite oxå och slippa att ha nån som vände och vred pch ålade runt sig i sängen..

nu kl 2 är det yttepytte mindre ont i halsen än tidiagare... dock fortfarande ont.. imorse hade jag lust att kapa av den för att det brände så.. snacka om värsta sjukan =(((

jädra grisbjörn! hade förkylningen inte kunnat vänta o låta mig på spela lite volley hahahahahah =)


aja... på söndag hoppas jag vara fit for fight igen! 

ps har lite bilder o så från påskhelgen,, men det lägger jag upp när jag mår lite bättre!



Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Din stackare, är det din tur nu! =( fast skyll inte på mig! =) krya på dig kramis

2009-04-14 @ 14:56:47
Postat av: Madeleine

Hej, det blir ingen kurs för mig i höst, har setat flera kvällar nu och försökt skapa en inloggning,till den där fucking jävla sidan men den slänger ut mig hela tiden! JAG BLIR FAN GALEN! Nu skiter jag i ruttna jävla mälardalen! Krya på dig kram!

2009-04-14 @ 22:29:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits