lägenhet!

Så hittade jag och honey då den perfekta lägenheten! lagom stor fin renoverad 3 på norr med inglasad balkong! Spegeldörrar på hela långsidan i sovrummet och huuur fiin som hellst! .. utgång 695.. vi visste att vi inte skulle få den men hallå.. det sista vi hörde var 895!!! ALLTSÅ! vem ger 895 TUSEN KRONOR för en lgh på 70 kvadrat.. galt I say!


annars så har jag hållit på med att örlänga vårt lånelöfte .. krångligare joks får man leta efter! ..  men jag fick hjälp av en trevlig ung man på bankens kundtjänst!.. nu väntar vi bara på att dom skall ringa mig och bekräfta att det är godkänt! =)


Åhhhhh ikvälll är det Volley!!!!!!!!!!!111 woohooo jag längtar till varje gång.. är så roligt när man har någon att köra med!



more news.. på fredag skall vi antagligen ha ställt på firebirden så det blir den som får följa med oss till liiite nordligare breddgrader =)


men först skall det kalasas.. fredrik skall firas av mamma o pappa o mormor...


ja hoppas dom har med sig påskägg till mig =P heheheheh
















Kommentarer:
Postat av: Em

Jag längtar också!

Har varit hur ivrig som helst hela dagen :P

Ses snart vilde


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits