Jo jag tänkte.. resa...

Tjejer!!!

Fredrik kommer att få resa i sitt jobb till Korea.. när krisen släpper.. o jag tänkte lixom inte sitta hemma o uggla då =)

min plan ser ut såhär:

Tjejresa!!!  till ett ställe med bra väder ( milt om det är vinter) och badmöjligheter på sommaren + Party!!

Så vad kan vara bättre än barcelona?! EN TJEJWEEKEND I BARCA!  =D


jag vet inte när men jag gissar kanske nästa år..  o ja undrar om det är någon/ några som vill hänga på =) kanske Madde,Emmi o Tilda? vill ni hänga på?   fan va kul vi skulle ha! dricka drinkar och sola oss hehe


ja kollade upp billjetter om man skulle åka nu i Augusti med Ryanair såklart..

ca 1000 kr t/r om man vill ha en väska med sig.. utan väska ( med bara handbagage) ca 700
.. ja tror på med väska till mig, vart skall jag annars förvara bikinierna och partyoutfitsen? ; P

21 euro i transfer t/r Barcelona - Girona Airport

Om  vi delar på dubbelrum om vi bloir jämt antal så kan an få tag i bra hotell för ca 1000-1500 /person =)








najs! =)


HA en trevligt helg!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Skulle inte ni åka till Thailand nästa år? =) Kram

2009-04-27 @ 07:21:46
Postat av: Madeleine

Ja lite har hänt =) det är kul när det börjar synas att man gör något =) haha, ja först ska jag ha råd med en resa till Thailand =)kramis =)

2009-04-27 @ 11:53:39
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag har inte använt dom så pass än så jag har kännt av det, men kan man inte köpa såna hälplåster eller såna gelékuddar typ? Inte kul om dom skaver så.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits