I´m sick and tired.. of always beeing sick and tierd..

Men idag mår ja bättre än igår till o med.. =D så imorgon tänkte jag göra min arbetsplats osäker igen haha

det börjar bli segt att vara hemma.. nu är det snuvigt och lite ot i huvet bara... inget lite tissues och en ipren kan fixa =P


men förstå att det är långtradit dåå... idag har jag lagat min sko, lagat fredriks sko, ätit, kollat på sex and the city ... o just det imorse var jag o honey äntligen och fick vacciantions sprutan.. nu har vi livslångt skydd mot hepatit B och 20 års skydd för hepatit A.. NAJS!


Nej hörni... mer Beverly Hills på tv nu!


hörs imorgon =D
 
p.s är 90210 the Zipcode(postnummer) ? eller har jag bara antagit det =)




Kommentarer:
Postat av: Madeleine

ja, ni får titta förbi någon dag, vi har börjat rivningen av köket! =)

Postat av: Madeleine

Ja, vi ska riva på lördag, och lite idag =) Om ni hinner kan ni ju svänga förbi en snabbis efter jobbet idag! kramis

2009-04-17 @ 11:42:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits