hot stuff!

igår va jag o honey på shoppingtur genom sverige hehe.. första stop var Lager 157. Andra ggn jag var där sen de öppnade. Det var bättre nu kan än sist.. bra att det går åt rätt håll ; )

där shoppade jag:

Vitt linne ( lite roligt ett tjat o ett loose)                                     Svart linne ( samma model)


2 scarfsar

Röd


svart



Och ett par Fornarina Jeans


Fin visninga va grejorna va hahahahaha man tager vad man haver..!

Sedan åkte vi vidare till Vingåker som är vår favorit.. tyvärr blev det lite av en besvikelse när vi kom fram och upptäckte att det bästa av allt FYNDTÄLTET bara var öppet på lördagar och söndagar. Fan! det var lite trist det.. men sen gick vi in affären och jag hittade bara en sak:

En väska!


efter att vi vart inne i affären en evighet( ja fredrik hittade ganska mycket) så skulle vi äntligen göra som vi alltid gör.. köpa korv hos korvgubben utanför... utan tvekan den bästa varmkorven i världen!!! MEN GUBBEN HADE STÄNGT!!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHH... han jobbar inte heller i veckorna.. vingåker mitt i veckan - vilken besvikelse!

=(

men men

när vi kom hem så fick jag iallafall hämta ut min anya skor från halens..


lycka!







Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Kul, du hittade ju lite iaf! =)

2009-04-22 @ 09:07:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits