Godnatt!

Nu har jag vart duktig och gjort mig och älsklingen skuldfria även denna månad.. och för att det inte skall uppstå några missförstånd så har jag betalat räkningarna haha vi har inga skulder!.. iaf vad jag vet =)


Men jag måste ringa folktandvården imorgon.. ja vet inte va dom håller på med.. dom skulle uppgradera mig till nivå 2 i försäkringen o det är väl ok.. men det är INTE okej att dom nu har dragit pengar från mitt konto NIO!!!! gånger idag.. till ett värde av över 400.. hallå.. va håller ni på med?!!  dom pengarna kan jag ha roligare för =D


Det är ganska mycket som händer den här månaden jue =)

Den här helgen: valborg!! vi skall antagligen fira i Uppsala hos Jocke! om fredrik får ändan ur och ringa honom nångång =) sendan vidare till Tälje!

Nästa helg:
Fre: Linda har tjejkväll i sthlm!
Sön: Razmus konfirmation =D

helgen efter det: så kanske vi ska hälsa på Freggan i V-ås.. Ja o fredrik tyckte att det där bowlingstället verkade kul!

Helgen efter det: till GBG!!! woohoo nice =)


well...

Ikväll kollade vi på ballar av stål igen... ja tycker några är ok men En jobbig jävel är ju helt oslagbar!!!!!!! så jäkla rolig!! ja o älsklingen låg o skratta i soffan så vi nästan grät! hahahahahahahaha


Dags att hoppa in i duschen.. usch det blev sent idag.. o ja måste ju packa träningskläder till volleyn oxå.. jahapp ytterligare en kväll man lägger sig kl 1.. suck!



pusss o sov gott!


Kommentarer:
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh har ni sån där "tandförsäkringsgrej"? det vill vi också ha här... men vet inte om dom infört det än.

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jadå, vi får ju sånt bidrag typ på 300 per år :) men det är inte mycket om man ska laga ett hål...

2009-04-28 @ 09:32:31
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: jag och fotbollsspelarn

Haha ja jag får göra det :P smidigaste sättet.

2009-04-28 @ 17:06:20
URL: http://tgif.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits