bad update!

har vart världens sämsta på att uppdatera igen.. =S sorry! =D

Jag jobbade i fredags.. stod halva tiden på Bomässan med jobbet... andra halvan jobbade jag ganska hektiskt hehe
some catching up to do!


I fredags kväll skulle det ha vart tjejkväll.. det blev det men inte som jag planerade då nästan alla helt plötsligt inte kunde komma.. dålig schtiil! anyways så var vi 4 st hehe o vi hade supertrevligt! .. skönt med såna männikor man bara kan sitta ner och snacka tjejsnack med hur länge som hellst!... tack tjejer.. var en av det bästa!!
vi sjöng karaoke.. ja sjöng lite fast jag redan var hes.. igår kunde jag knappt prata.. idag är det lite bättre.. hehehe

sen spelade vi med andra ord oxå.. fi farao va roligt =)


igår var vi i kjula o fixade lite med firebirden och bytte däck på pärlan 1


idag har vi vart på bomässan med madde o johan en sväng.. det var inte så bra faktiskt.. inte så mycket o se .. jag är glad att jag slapp betala inträde.. det hade det inte vart värt!
Nu håller min älskling på att laga mat åt oss.. ikväll blir det kyckling och potatisgratäng! weii!! 


känns som lördag idag då jag är ledig imorgon.. ja o fredrik ska åka till Lager 157 och vingåker och outletfynda..
hade tänkt köpa billiga ljusa jeans och sandpappra.. får la se hur det blir..


ha en trevlig söndagkväll! CIAO!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

tack för the tickets =) det var jättesnällt! Vi gick strax efter er, synd att det inte var lika mycket som i höstas! kram!

2009-04-19 @ 23:22:13
Postat av: E

Jag hade jättegärna velat komma men kunde inte ta mer ledigt.

Hoppas vi ses på volleyn imorrn.

Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits