20 grader celsius!

hääärligt! vilken helg det har vart va =) supervarm o mysig.. iallafall för att vara i April!

I fredags kväll var vi på inflyttningsfest hos johan! det var trevligt!



johan bor jättefint på nya stället! good for you!!! =D

När vi vart hos johan skulle vi ner o träffa Danne en stund och sedan gå till tung gung.. vi kom inte till tunggung.. vi kom till La Casona lr va det hette =P



 
hahaha fin man var här då.. jo jag hade lite ont i huvet i lördags ! =)


..........................................................................................................................................................................................................................

så kom lördagen!

Mamma skulle firas för hon fyllde igår egentligen! =) Grattis Grattis igen!

Ja o honey köpte en STOOOR orkidé! 



Mormor, Ingabritt o Amanda var där!




Det bjöds på tårta ute på pooldäcket =)




 hahaha mamma gillade tårtan! =P



Den vaa god!



Sen poosade Teddy snyggt på några bilder =)

                                                                  



Avslutar med mig o lillebror Razmus =D


hahahahaha


........................................................................................................................................................................................................................



Kommentarer:
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ah då måste jag införskaffa mig såna gelékuddar då när jag ska använda dom :) det var bra att du sa det, hoppas man kan gå in dom..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits