today!

Hej!

idag har jag var på kurs i sthlm.. fast det var mer som en dag av föreläsningare! =) ute på Scandic hotell hasselbacken!
det var intressant och trevligt.. åsa som jobbade hos oss förut och en av hennes nya arbetskamrater var där så jag åkte med dom hem sen =)

hotellet var jättefint.. o middagen i går ( som ja hade fått gått på om jag velat) hade tydligen varit jättebra!!

Anledningen till att jag inte gick igår var att jag inte visste att åsa skulle dit.. hade vart trist att vara där själv!

haha o just det.. när vi käkade lunch så kom Magnus Härenstam in i resturangen och skulle äta där.. hehe =)








visst var det fint! det ligger ute på djurgården!



nej hörni.. nu har ju top model börjat!

puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Skönt att du fick åka tåg, lät inte så kul att köra ända till Djurgårn'! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits