Presenterna

ja har ju glömt o visa paketen ifrån i mån! =)

jag fick en blender!! hihi världens finaste, =D .. ja som älskar att göra smoothies!!  Sen hade fredrik o hans kompis pratat om att fredrik skulle köpa blommar.. hans kompis tyckte han skulle köpa typ långa rosor eller nåt.. men älsklingen känner mig så väl! han köpte orkidé !!!!!!!!! en rosa! åh det e så fin.. jag har sagt att jag vill ha en.. mycket bättre för mig än långa rosor,, ja tror till o med honey sa till sin kompis att han trodde att jag hellre skulle vilja ha en krukväxt,... ! thats me! <3





ja var ju tvungen att prova direkt! Vet ni att jag har aldrig druckit en så len smoothie!! o det är väl det som dom ska vara.. smooth.. len?? eller? =P haha säkert många som garvar åt mig nu ! =)



min orkidé... den ska ja öva på som fredrik så fint uttryckte sig . hehe han sa att ja skulle se om ja kunde få den att hålla sig vid liv.. tydligen skall man missköta dessa.. ge dom en matsked vatten i månaden typ.. ska börjar skiva upp i kalendern!

ja har blivit dålig på vattningen av min andra växter.. förut så vattnade ja när det behövdes men försökte ge dom växtnäring en gång i veckan.. nu kommer ja inte ens ihåg när jag gav dom växtnäring sist.. fy påmig! måste ta mig i kragen! 

Meeeenn ja ääääälskar växter! =)))


och vad fick fredrik av mig? en klocka!!! =) ja gjorde världens klipp emd den.. det är allt ja säger !




som ja sa tidigare.. e´tt riktigt lyckat firande

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer:
Postat av: Brunetten Sanna E

Dom köpte jag till mamma i julklapp förra året. Tror att ett tvåpack kostae ca 180 kr.

Hittade dem i en butik i Stockholm.

Postat av: Madeleine

Oj vilka fina presenter =) skulle oxå vilja ha en sån där mixer, jag har en, men den sitter ihop med en köksassistens, den tar sån himla stor plats om man ska ha den framme. ska nog oxå göra smoothie nån dag vi gjorde det mycket förut, men nu var det ett tag sen... =)

2008-09-24 @ 17:16:52
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits