Nice lunch!

Idag var jag o Madde o käka på Bamboo City!..

ja tycker dom har jättegod mat där.! idag var jag dock inte så varierad.. jag åt kycklig med jordnötsås.. =) hehe massor!
Ja vet dock inte riktigt vad madde tyckte..det kom inga glädjetjut från henne direkt ; ) haha

Så nästa gång madde får du välja!! ( ming kanske? =D)

dom har goda grönsaker hehehe


Sen glass glass glass i stora lass lass lass.. ja jag e galen i glass.. hehehe låt jag sjöng i skolan när jag gick i lågstadiet.. även varmkorv boogie var en låt som förekom ofta.. eh ja alltså vi åt glass efter maten..
shit vad jag babblar iväg.. haha ..  förstår avrför folk säger att jag pratar mycket, hahahaha!

roligaste bilden på min "lunchdate" ( direkt snodd från hennes
blogg)






ikväll firas min lillebror med tårta hos mina föräldrar!

P.S vi kanske ska dekorera ikväll oxå.. hihihihih va rooligt !

pussss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahaha vad rolig du är. =) jag föredrar nog faktiskt ming har jag konstaterat! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits