Nej Nej Nej....

usch o fy vilken start på dagen..

läste
maddes blogg där hon berättade att hon hade haft en dåligt morgon.. Skor som inte passade till vädret osv.. Ja skrev att hon ska tänka possitivt...

hade ju vart bra om ja följt mitt eget råd.. MEN:

Ja vaknar med lite ont i halsen.. (2 dagar innan kräfskivan h-vete, här ska käkas echinafors!!! ),
ja lyckas trycka in maskaraborsten i ögat!  
det är vatten på cykelsadeln o ja har inget papper med mig ner..
Men det värsta av allt.. mina byxor knäpps åt fel håll... aaaaaaaaaaaaahhhhhh det va rdroppen som fick bägaren att rinna över..!!!!
SKITMORGON JA HÅLLER MED!!!!!

men jag har iallfall plockat fram höstskorna för en 2-3 v sen ; ) hehe


hoppas alla andra får en bra dag!
fast ja skulle ha stannat i sängen =P


pusss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits