Helt gaaalet gaaaalet!

aaa


Idag får jag veta att min lillebror inte kan köra efter helgens kräftskiva.. ja har nästan fått panikattacker hehehe,,

ja har kollat taxi. kollat vilka som ska komma.. hur vi alla ska få plats i olika bilar osv.. men nu verkar dte som det löst sig till det bästa.. !!! min pappa ställer upp istället för min bror.. som för övrigt inte förstår att man blir arg o besviken på honom..
suck!

iallfall.. nästan bestämt.. ja sa att ja räknade med det och att han skulle höra av sig annars men att ja räknade med att han inte gjorde det när ja prata med han i tel( pappa).. han skrattade .. det är ett gott tecken =P

Nu håller jag på med fina namnskyltar o snapsvisor!! åhh det ska bli så roligt !!

ja längtar verkligen  =D kul att vi blir så många.. o mysigt att vi ska vara "ute" .. i maskinhallen!


Ja får skylla mig själv att det blir tokigt.. det är ju vi som annordnar.. ja älskar att fixa.. o varför göra något halvdant?

här ska has girlanger,lycktor,hattar,haklappar o massor med krällor o sprit =P

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Vi tar nog kanske med annan mat då ingen av oss är kräftälskare =)jag lyckades äta 3 iaf när jag var med jobbet =)ska bli kul och se dekorationen =)

Postat av: sara

Vad har min käre kusin gjort, eftersom han inte kan köra?:P

2008-09-11 @ 13:49:44
URL: http://saraberglund.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits