Gårdagen

Igår fick jag sluta lite tidigare !! =) tack  för det! ja skulle till Tilda,, o eftersom hon bor i Mariefred så var det skönt att jag kunde åka så jag var där 5 istället för 6!

underbart väder både i Eskilstuna och i mariefred.. o vägen emellan =)





hehehe =) 

ja höll på att grillas i min jacka o halsduk !  dom sista värmande strålarna!



Det är fint i mariefred!



Tilda bjöd på tacos! tackos för det hahaha.. sämst idag.. värre än oldsberg !

Sen kollade vi på tv mest o slöade.. såg topmodel! ikväll åker dom till rom i top model! ska passa på o spana in eftersom vi åker dit i mars!!! Cant wait.. men ja måste säga att jag ser fram emot thailand mer.. hehe.. kolla dagar igår.. ja kommer vara ledig från jobbet i 3 veckor och några dagar till I STRÄCK! eftersom det är ju när vi kommer hem.. HÄÄÄÄRLIGT!

Åkte hem från Tilda efter top model..  tröttis! =)

P&K

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits