Fredrik Wikingson - jävla Tönt!

Ja har aldrig vart ett stort fan av Filip o Fredrik.. men nu har ju vem kan slå filip o fredrik dragit igång .. och jag tycker att det har vart ganska underhållande.. förutom EN SAK! eller EN PERSON! Fredrik wikingson..

vilken j*vla tönt.. alltså ursäkta mig .. men är det bara jag som inte tycker att det är ok att han står i tv o skriker kvinnliga könsord 2 av 3 program första veckan?

Snälla lilla människa.. tycker du inte om tjejer? eller är du bara dålig i sängen?!


många tycker idag att det är helt ok att man beter sig på det här viset.. helt obegripligt.. Det blir ju inte direkt bättre av att en person som säker många uppskattar beter sig så här...!

Ja tycker även fler tjejer borde stå upp för sig!!!!!  missförstå mig inte.. feminister är i mina ögon den största sortens förtryckare.. jag vill gärna kalla mig INDIVIDUALIST =)

så! det var skönt att få skriva av sig!

kraam o gonatt

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Me dont like F&F de är lite för mycket enligt mig. Tur att du inte hör mig när jag är arg och svär; det kan slinka ut en del fula grejjor som jag vet att du inte tycker om att man säger =) hehe kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits