Flitiga lisa

Japp det är jag det! =)

ja hann med det jag skulle igår =)

Vi kollade på lgh ( den va inte bra.. för liten) ,

Sen hälsade vi på mormor, sem var ja ute o gick,

sen kollade jag på Idol,sen bakade jag,sen packade jag och kollade på hells kitchen samtidigt..

fick massage av älsklingen då det var min dag o sen när han somnat så satte ja mig ner ordentligt för fösta gången med
2 nattmackor bestående av knäckeböd o kaviar =P fram för sex and the city..

snabbducsh, för att sedan se det andra avsnittet av satc..=P




hahaha ja la mig halv 1!! snacka om superwomen =)


min cheesecake blev helt perfekt som ni ser =)


åh jag längtar tills i kväll!! det ska bli så roligt.. Den här gången kom jag ihåg att ladda videokamera o kamera!



pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits