Dela med sig,.,.

Ja.. alltså .. nu tänkte jag dela med mig om gårdagen..!

ja o fredrik kom ungefär samtidigt igår. hihi ja stod vid övergångsstället på ena sidan o på andra sidan stod han först med bilen i korsningen.. =) vinkade lite.. blev varm i kroppen o glad!

gick ut på baksidan och mötte upp honom ( han var ju tvungen att åka runt med bilen).. varpå vi gick upp o hämtade tvätten och gick ner till tvättstugan..

när jag öppnade dörren såg jag en massa grejor på golvet( fast det var släckt o ingen där)..
shit fort igen med dörren igen.. fredrik o ja har fasat för det här haha.. vi brukar boka 2 tider efter varandra men den första börjar 3 o slutar 7.. vi kommer ju hem 5.. o har någon inte utnyttjat sin tvätt tid efter en halvtimme så får nån annan den..

fredrik öppnar dörren igen och ställer in våra grejer då han tycker att personen i fråga skall förstå att han inte kan ta vår tid kl 19.00

bara det att jag kollar på listan.. o tror ni inte att för första gången så har vi glömt o skriva upp oss på tvätt.. vi bara gick på rutin.. vi skulle ju ha haft igår om vi skrivit upp!.. hahaha vi hämta vår påse snabbt.. tänk va våra grannar ahde undrat varför det kom nån o ställde in sina påsar på deras tid!.. hahahahahahahaha

appropå grannar.. nu har jag fått nog.. i natt så kom grannarna hem kl 22.00 o börjar kolla på action film med surrandsystem( stavas?)  IGEN!!!!! senast var i sön...!

den här gången fick ja nog..

har funkat så bra i flera v o vi har förstått att det är den manliga halvan av grannparet som är problem.. för vi har inte hört honom på veckor.. o sen så kom ha hem i sön.. märktes direkt.. han ställer till och med bilen utanför dag efter dag igen..!

iallfall.. fick nog.. JA! ja ringde o klagade till hyresvärden idag! mohahahahahahhahah =P

nu hoppas jag på bättring.. va ska ja göra annars?? hämd aktioner??


ja sa till fredrik att ja skulle låta tv:n stå på hela nätterna på helgerna.. men fredrik svarade bara surt.. jaha o vart ska jag sova då? hahah stackarn!


Fredrik skulle säga direkt att jag kommer bli som tanten när jag blir äldre om han såg den hahah

hehe

pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

(Surroundsystem) Jobbigt med högljudda grannar, ni får se till att hitta en väl isolerad lägenhet MED plats för tvättmaskin, det är guld värt att ha, man slipper tvätta sina kläder där andra äckel har tvättat sina! =) Och man slipper passa tider såklart =) kram

Postat av: Madeleine

Tack så mycket =) ja synd, hade först tänkt bjuda in mig jag med men det var bara lillebror som var hemma...vad bra att du hade en till tvättid! =) kram

2008-09-17 @ 21:34:55
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits