2 - års present!!



Åååh på måndag har jag o min älskling varit tillsammans i 2 år.. alltså 1 år sen jag såg paris för första gången =) =)

Vi har ups and down som alla andra.. Men jag älskar honom verklingen! <3

MEN nu har jag ett litet problem! vad köper man i 2 års present till sin älskling?! vi ska spendera nästa lördag på ett hotell med utsikt över bohus fästning.. 3 rätters middag med vin, yacuzzi( ???!!??!) hehe  osv...
Men man vill ju köpa en present. "nåt litet" sådär.. =p

känns inte rikigt som ett tvspel passar sig här  =D 

Inte får ja nån hjälp av honom heller.. ja frågade igår:
- du älskling ska vi köpa presenter till vårat 2 -års firande? 

fredrik:
- Vill du ha en present?

jag:
-Men sluta. ja frågade om VI skulle köpa presenter?

Fredrik:
- Ok du vill alltså ha en present..


hahahaha ja blir tokig!!!! ja kan väl lika gärna köpa present till mig själv annars..!!!

Jag:
- Men ja vill köpa en present till dig!

Fredrik: 
- sluta det får du inte!

detta tog plats i vårt badrum  innan vi skulle gå o lägga oss..

när vi kommit in till sovrummet så sa ja:
- Älskling va vill du ha då?

Fredrik:
- men jag vill inte ha nån present, ge mig ett par kalsonger!!


aaa kul! verkligen! ja gav min kille kalsonger i 2-årspresent!  då tror ja tvspel skulle vara mer uppskattat faktiskt hahaha!

så alltså .. alla tips är välkomna! Maila mig gärna så inte fredrik får nys om presenten om det är ett bra tips  ; D hehehe


pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Jag trodde resan var presenten...men ni kanske delar på den? Jadu det är svårt med presenter...KOmmer jag på något bra hör jag av mig =)

Postat av: Amélie

gör någonting personligt!

Kanske ett foto album med er tillsammans.. vad ni gjort dom här åren och söta kommentarer.



En ram med en fin bild på er och så kan du rista in någonting fint!



Jag gjorde en sån ram en gång..

köpte en ram och sen gick till Guldskytten och beställde en platta med några ord inristade :)



2008-09-18 @ 20:47:10
URL: http://amis.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits