Thailand Thailand Thailand!!

åhh jga längtar så mycket!!!  nu är det bara ca 19 dagar med idag tills vi åker..!!! åh!

jag längtar verkligen efter att få ligga på en sandstrand.. åka båt till Phi Phi Islands pch såklart dom andra öarna.. känns som man inte kommer ligga speciellt mycket på stranden i Ao Nang.. utan åka ut med båt nästan varje dag,, sen skulle jag vilja se railey beach oxå =)

O shoppingen!
ja ska försöka spara så mycket shopping som möjligt till Bangkok..!!! det ska bli så häftigt.. Det måste vara en av världens häftigaste storstäder..!

fredrik o jga funderar över hotell... ja vill bo på nåt fint ställe =)



phi phi islands.. kolla likeheten..



Här är vi på en jättefin strand på Korfu som hette Paleokastritsa =) Sommar 2007.

hehe =)



nyp mig i armen nån om ca 2,5 v åker jag =)


Kommentarer:
Postat av: Ida

Shit vad det ser härligt ut på Phi Phi! Skulle väldigt gärna åka dit någon gång!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits