Så man bara smälter.. ; )

Igår var det verkligen bara hem o vända!.. ja skulle träffa madde nere på friskis vid 5 i halv 8.. jag var där spik =)

När vi hade fått våra kort och skulle sätta på oss skorna så såg vi Antonia.. ! hon skulle oxå gå på samma pass =) kul!

Madde o ja lassade på fler vikter än vad vi haft förut.. vi hade faktiskt vart riktigt mesiga innan .. hehehe .. eftersom jag knappt kände nåt i benen tidigare så var det verkligen på sin plats!

MEN idag när jag vaknade hade jag oooont i kroppen..!! plus huvudvärk och illamående,, =(

fredrik var o spelade innebandy igår o han var halvdöd när jag hämtade honom.. hhehe kan bara tänka mig hur han mår idag.. =P

tillbaka till igår.. Hans träning började kl 19.. alltså när min slutade .. o när ja kom hem låg det först en söt lapp där han skrev ; Hoppas träningen gick bra och att du är hungrig.. saknar dig pusss..

Brevid stod en gryta mer kycklingwok! ah världens bästa älskling!!


sen fixade jag med disken o donade.. o då såg jag en till lapp på köksbordet:



om ni inte ser så står det:
Hallå där kan du ta med mig,, Jag är en smörgås!

hahaha han e så söööt! han ville att jag skulla ta med en smörgås när ja hämtade honom efter träningen för vi skulle till kjula o fixa däcket vi hade fått punka på.. det hade klarat sig som tur var!!! =)

Efter detta ramlade vi i säng som 2 trötta tokstollar ; )

Kommentarer:
Postat av: sara

men va gulligt=)

Postat av: Emma

Ah, sweet! :)

Hoppas din dag idag varit lika bra!

2008-11-11 @ 19:42:18
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

haha är din karl oxå en lappskrivare =)Gulligt! det kändes lite mer nu i benen, det gäller bara att våga ta lite extra vikt =)

2008-11-11 @ 20:44:47
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits