RYAN AIR!

my honey!

hahahah läste idag att Skavsta antagligen blir ett av Ryan airs 5 flyplatser som dom flyger till USA ifrån =)

lovely! ja trodde vi skulle bli tvunga att åka till london för att sen åka vidare.. !  men det verkar som det blir London,Dublin, Tyskland, Italien och skavsta!

Dom tror att flygningarna kommer gå till New York, Florida, Los Angeles, San Francisco och Boston..!

guud va häftigt! ja vill åka till alla utom kanske Florida.. känns lite pensionär.. då åker jag hellre till LA!


Men vi låter dom flyga ett tag först...heheh se så att det går bra o inte händer nåt o så =D


Madde o johan wanna come with?   =D =D =D


New York





Los Angeles
 

San Francisco




Boston




=)

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Åh kanske kan bli nästa resemål? =) du jag kom på vi har ju inte bokat hotell i rom ännu, vi kanske borde göra det så vi slipper sova på gatan =)

Postat av: Madeleine

Åh kanske kan bli nästa resemål? =) du jag kom på vi har ju inte bokat hotell i rom ännu, vi kanske borde göra det så vi slipper sova på gatan =)

2008-11-05 @ 16:24:09
URL: http://madeleine22.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh kanske kan bli nästa resemål? =) du jag kom på vi har ju inte bokat hotell i rom ännu, vi kanske borde göra det så vi slipper sova på gatan =)

2008-11-05 @ 16:24:12
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits