I say.. HAVE A NICE DAY! =)

Jepp.. idag är det tisdag.. jag vet inte varför men jag är på ett rysligt possitivt humör!! =D ja undrar om någon la nåt i mitt kaffe imorse för såhär pigg brukar jag inte vara..

har dock sovit lite oroligt.. har känt nu i en kanske 2 nätter att jag sovit lite oroligt o vaknat o så..   aja det går väl över..! =)

igår:

Jag vill bara berätta att jag har vääärldens bästa älskling! igen hehe =) allt gick inte som det skulle igår skulle man kunna säga.. vi har tidigare haft fel på en bromslampa o bytte den.. men det varkade inte funka.. konstigt..så igår när jag var stressad till tusen o vänta på att fredrik skulle komma med bilen så jag kunde sticka på en gång..
kom han hem och sa att vi inte hade nåt bromsljus alls... !

Fan fan fan..!!!!

jag var tvungen att kasta mig upp på cyklen igen och trampa ner till frikis.. grisbjörnar! det är sånt här jag har skaffat körkort för.. när det är kallt och jag inte vill/ kan gå/cykla!

Iallfall.. stressad som en tok kom jag fram till friskis en till 2 minuter senare än vad madde o jag bestämt, för att upptäcka att madde var inte heller där! nehe..

MADDE DIN TOKSTOLLA!! nu får du sluta spela det där spelet! jag håller med johan..!! =D=D


den här lappen stod på hennes dator när hon kom hem för ett tag sedan.. skrivet av hennes sambo =P


Iallafall.. det märktes att hon inte hade ätit.. för hon kom på pricken när kl slog halv.. men enligt dom i receptionen så är dte försent.. man ska vara där innan det slår halv. märkligt tycker jag.. 15 min innan innebär hela halvslaget om passet börjar kvart i! och hon blev skit sur iallfall.. o jag förstår henne!!!! ja håller med!

Passet fortlöpte utan några incidenter ,,, efter detta skulle jag sätta mig på cykel-h-vetet o cykla hem..

ja kom ut till cykeln, låste upp och började leta efter mitt cykel-lyse i väskan..
meeenn va faasiken!!! ja hittar det inte ..

nån har snott mitt cyklelyse!! men va knäppt varför inte plånboken eller mobilen eller.....
...ungefär här kollar jag upp på styret och ser att jag hade för brottom när jag parkerade cykeln så jag glömde ta av lyset.. nu satt det där o lipade åt mig hhahahaha

Sen cyklade jag hem..

Det är här min underbara älskling kommer in i bilden.. när jag kom hem trött,slut o hungrig har han lagat mangokyckling och ris och det är precis klart .. bara att sätta sig och äta!!!!!!!!




ahhhhhh =)


Efter detta åkte vi sakta till statoil.. köpte fel lampor som vi bytte på fel ställen.. fick det inte o funka, höll på i en timme.. kollade in handboken.. provade igen.. tillslut fick rätt fason på det och kunde därefter göra vår veckohandling.. pust säger jag bara!


vilken måndag!



Thank god its Thuesday! o ikväll ska jag gå ut o äta med jobbet.. nice!

=)

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahha, vilken dag =) Du fick in mycket! Ska kolla om jag har fått en tredje prick på friskis! =) kram

2008-11-18 @ 19:01:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits